Mapy...
| |
| |
| Lorencia |
 |
| Lorencia je obrovská rovina uprostřed světa MU, zde začíná své povolání Dark Knight, Dark Wizard, Magic Gladiator a Dark Lord. Díky srážkám se zde hojně vyskytují traviny a vysoké stromy. Toto místo je vhodné k lovu pro dobrodruhy nízké úrovně. |
| Level limit |
Zde se rodí Dark Knighti a Dark Wizardi, elfové mají do Lorencie přístup až od levelu 10 |
| Popis |
Rytíři a čarodějové zde nastupují svá povolání |
| Monstra |
Spider, Budge Dragon, Lich, Bull Fighter, Giant, Hound, Elite Bull Fighter, Skeleton Warrior |
| Noria |
 |
| Noria je svět Elfího království. Je to obrovský les umístěný v nejvýchodnější části země MU. Noria byla původně obydlena jen Elfy, ale po Kundunově invazi do země MU bylo stěhování lidí častější a lidské osídlení v této oblasti se stalo výraznější. Všichni Elfové začínají své povolání v Norii. Poloha této oblasti se může zdát nevýznamná, ale přístup k východnímu moři a městu pod vodou Atlans zde hraje významnou roli. Nachází se zde i Chaos Goblin, který vytváří Chaos věci a křídla v unikátním Chaos systému. |
| Level limit |
Toto je země Elfů, Dark Knighti a Dark Wizardi potřebují ke vstupu 10 levlů |
| Popis |
Startovní pozice Fairy Elfů, své místo tu má Chaos Goblin |
| Monstra |
Chain Scorpion, Goblin, Stone Golem, Agon, Forest Monster, Elite Goblin, Hunter, Beetle Monster |
| Devias |
 |
| Devias je sněžná oblast umístěná severně od Lorencie a je pokryt věčným sněhem. Monstra zde jsou silnější než v Lorencii nebo Norii a tak mohou do Deviasu vstoupit jen dobrodruzi nad 15 levelů. Guild Master, který vytváří a řídí guildy zde žije také. |
| Level limit |
Minimální level potřebný ke vstupu je 15 |
| Popis |
Zasněžená pole jsou domovem silnějších monster, u Guild mastera je možno si vytvořit guildu |
| Monstra |
Yeti, Elite Yeti, Ice Queen, Assassin, Ice Monster, Worm, Hommerd |
| Dungeon |
 |
| Dungeon je ohrmoná třípatrová jeskyně na severovýchodě Lorencie. Je domovem Gorgon - děsivých bestií, které čekají v největších hlubinách. Díky lákadlu nepředstavitelných pokladů uvnitř těchto jeskyní vstoupilo mnoho odvážných dobrodruhů do Dungeonu, ale jen málo se jich vrátilo zpět, aby mohli vyprávět svůj příběh. Jste-li odvážní pak vstupte dále, avšak dejte si pozor! |
| Level limit |
Potřebný level ke vstupu do prvního patra je 20, do druhého 40 a do třetího 50 |
| Popis |
Rozlehlá třípatrová jeskyně, kdy žijí silná monstra |
| Monstra |
Ghost, Dark Knight, Cyclops, Larva, Skeleton Archer, Elite Skeleton Warrior, Skeleton Warrior, Thunder Lich, Hell Spider, Hell Hound, Poison Bull, Gorgon |
| Atlans |
 |
| Nádherný oceán Atlans, se stal domovem jednomu z Kundunových nejsilnějších monster - Hydře. Hydra pak vyzvala několik mořských monster k tomu, aby střežily cestu do Tarkanu. Vstup do Atlans je v jihovýchodní části Norie. Poklady ukryté v Atlansu jsou pečlivě stráženy. |
| Level limit |
Vstoupit sem mohou bojovníci s levelem vyšším jak 60, portovat se do této mapy lze od levelu 70 a plavat lze rychleji při použití rukavic nad +5 |
| Popis |
Silní dobrodruzi mohou vyzvat k souboji Hydru a její armádu mořských monster, i ti, co v souboji s ní nepřežijí si zaslouží respekt |
| Monstra |
Bahamut, Vepar, Valkyrie, Great Bahamut, Silver Valkyrie, Lizard King, Hydra |
|
| |
| |
| Lost Tower |
 |
| Lost Tower je obrovská věž v sverní části země MU. Lost Tower byl užívaný jako svatyně, ale po Kundunově drancování zůstal naprosto opuštěn. Kundun sem povolal mnoho druhů děsivých monster, aby hlídali každé podlaží této věže. Balrog, strašlivá bestie hlídající v horním patře mává svou kosou čekajíce na svou kořist. Je jen málo válečníků v zemi MU, kteří se s ním mohou utkat. |
| Level limit |
Pro vstup do prvního a druhého patra Lost Toweru je potřebný level 80, do třetího a čtvrtého patra level 90, do pátého a šestého level 100 a do sedmého patra level 110, portovat se dá od levelu 90 |
| Popis |
Vyšší úroveň obtížnosti a tím i lepší poklady sem lákají dobrodruhy ze všech koutů země |
| Monstra |
Devil, Death Cow, Death Gorgon, Shadow, Poison Shadow, Balrog, Cursed Wizard, Death Knight |
| Tarkan |
 |
| Poušť MU Tarkan se stala hostitelem pro některé z nejsilnějších Kundunových monster. Jen málo lidí zbloudilo do Tarkanu hledat poklady hlídané Zaikanem a Death Beam Knightem. Hnijící ostatky mnoha válečníků, kteří se odvážili odcestovat do Tarkanu, se v poušti stále rozkládají. |
| Level limit |
Vstup do pouštní země Tarkanu je povolen bojovníkům od 130 levelu, portovat se pak lze od levelu 140 |
| Popis |
Tarkan skrývá mnoho velkých pokladů hlídaných Zaikanem a Death Beam Knightem |
| Monstra |
Mutant, Bloody Wolf, Iron Wheel, Tantalos, Beam Knight, Zaikan, Death Beam Knight |
| Icarus |
 |
| Cesta na obloze - Icarus je jednou z nejtužších map a jen nejsilnější dobrodruzi zde mohou přežít. Ke vstupu do této oblasti jsou požadována křídla či létající zvíře. Icarus je hlídán Dark Phoenixem a jen nejsilnější týmy mají naději stát proti němu do konce. |
| Level limit |
Do Icaru lze vstoupit od levelu 160, portovat se lze od levelu 170 |
| Popis |
Poklady ze všech největší čekají na ty, kteří jsou schopni porazit vládce oblohy |
| Monstra |
Alquamos, Mega Crust, Queen Ranier, Drakan, Alpha Crust, phantom Knight, Great Drakan, Phoenix of Darkness |
| Kalima |
 |
| Kalima je svět, kam byl vypuzen Kundun se svými spojenci. Ne každý do ní však může vstoupit. Ke vstupu je potřeba mít Lost Map, kterou lze vytvořit z pěti kusů Kundun Mark. Existuje šest vstupů do šesti Kalim, ale jen v té poslední se ukrývá samotný Kundun. |
| Level limit |
Vstup do Kalimy je dán levelem postavy |
| Popis |
V tomto mokrém světě se ukrývají poklady opravdu různorodé, kromě kundunových iluzí zde naleznete i Kunduna samého |
| Monstra |
Aegis, Lord Centurion, Blood Soldier, Death Angel, Necron, Death Centurion, Schriker, Illusion of Kundun |
|
| |
| |
| Aida |
 |
| Velice pohledná mapa plná vysokého porostu, skalisek a propastí. Velmi lehce zde zabloudí každý, kdo se nevyzná v bludišti klikatých cestiček. Žijí zde bizarní tvorové - oživlé stromy či golemové, které Kundun získal na svou stranu. V hlubinách Aidy má své obydlí i nejmocnější monstrum této lokace - Hellmaine. |
| Level limit |
Vstoupit může každý s levelem vyšším než 160 |
| Popis |
Mapa bohatá na rostlinný porost, v překrásných zákoutích se ale skrývá veliké nebezpečí |
| Monstra |
Death Tree, Forest Orc, Death Rider, Blue Golem, Witch Queen, Hellmaine |
| Crywolf |
 |
| Pevnost Crywolf je umístěna v jihovýchodní části Valley Of Loren. Její umístění a zeměpisná poloha s masivními přírodními obrannými valy ji předurčily jako klíčovou strategickou oblast. Kundunovy síly přes ní nemohou expandovat na sever, proto Kundun přikázal Lemuriaovi, aby poslal vojenské jednotky k této pevnosti a ovládl ji. |
| Level limit |
Hrdinové s levelem vyšším jak 130 sem mají přístup |
| Popis |
Obrovská přírodní pevnost v údolí, ohraničená masivními obrannými valy, má veliký strategický význam |
| Monstra |
Hammer Scout, Lance Scout, Bow Scout, Werewolf, Balram, Soram, Dark Elf, Death Spirit, Balgass |
| Land Of Trials |
 |
| Land Of Trials je doposud nikým nepodmaněná oblast zvláště bohatá na drop. Vstup do ní je však povolen pouze vítězům eventu Castle Siege. Je doporučeno se v ní pohybovat v partách. |
| Level limit |
Dostupná jen vlastníkům Hradu |
| Popis |
Lovecká oblast bohatá na kvalitní drop |
| Monstra |
Fire Golem, Axe Warrior, Queen Bee, Wolf, Poison Golem, Erohim |
| Kanturu |
 |
| Leží v severovýchodní oblasti kontinentu MU. Je to země s pokročilejší civilizací než ostatní. Staletí výzkumu dovedli obyvatele tohoto nehostinného místa k rozvinutým biologickým a vědeckým znalostem. Byli to právě obyvatelé Kanturu, kteří založili podvodní město Atlans a kteří dodnes čerpají z jeho hojných zdrojů. |
| Level limit |
Portovat se lze do tří částí mapy Kanturu a to od levelu 120, 133 a 153 |
| Popis |
Ostrovní svět tvořený nehostinnou pustinou, obývaný vysoce rozvinutou civilizací |
| Monstra |
Maya, Hands Of Maya, Nightmare, Dreadfear, Twin Tail, Persona, Genocider, Gigantis, Kentauros, Blade Hunter, Iron Rider, Satyros |
|
Zde najdete při jakých podmínek můžete vstoupit do libovolné mapy.
| World Map |
Level required by walking |
Regular character warp level Req |
Magic Gladiator/ Dark Lord warp level Req |
Zen Cost |
Special
Conditions |
| Lorencia |
10 |
50 |
33 |
2000 |
none |
| Noria |
10 |
50 |
33 |
2000 |
none |
| Devias |
15 |
50 |
33 |
2000 |
none |
| Devias2 |
15 |
50 |
33 |
3500 |
none |
| Devias3 |
15 |
50 |
33 |
3000 |
none |
| Devias4 |
15 |
50 |
33 |
3500 |
none |
| Dungeon |
20 |
50 |
33 |
3000 |
none |
| Dungeon2 |
20 |
60 |
40 |
3500 |
none |
| Dungeon3 |
20 |
70 |
46 |
4000 |
none |
| Atlans |
60 |
70 |
46 |
4000 |
*swimming speed improves movement |
| Atlans2 |
60 |
70 |
46 |
4500 |
*swimming speed improves movement |
| Atlans3 |
60 |
70 |
46 |
5000 |
*swimming speed improves movement |
| Lost Tower |
80 |
90 |
60 |
5000 |
none |
| Lost Tower2 |
80 |
90 |
60 |
5500 |
none |
| Lost Tower3 |
80 |
100 |
66 |
6000 |
none |
| Lost Tower4 |
80 |
100 |
66 |
6500 |
none |
| Lost Tower5 |
90 |
110 |
73 |
7000 |
none |
| Lost Tower6 |
90 |
110 |
73 |
7500 |
none |
| Lost Tower7 |
100 |
120 |
80 |
8000 |
none |
| Tarkan |
120 |
140 |
93 |
8000 |
none |
| Tarkan2 |
120 |
140 |
93 |
8500 |
none |
| Icarus |
150 |
170 |
113 |
10000 |
*must be on Dinorant or have Wings equipped to enter zone |
| Aida |
150 |
130 |
140 |
7500 |
none |
|